My personal notes

نیمه شب

پنجشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰ ب.ظ

کلا موندن تو منطقه امن برای یه آدم خطرناک ترین کاره. شجاعت خارج شدن باعث می شه اتفاقای خوب بی افته. یکم گذشته رو ببین. اونجاهایی جهش بوده که از منطقه امن خارج شدی.

کلا به حرفای بقیه که می ترسوننت گوش نده. اینکه می گن نمیشه.

می دونی یه معیار خوب برای اینکه ببینی زندگیت در چه وضعیه آهنگای داغونه . بزار و ببین شبیه کدومی... حالا شبیه چی شدی؟

گاهیم یه لک رو مانیتورره ولی تو فکر می کنی مشکل تایپی داری :))

گاهیم به خودت نگاه کن... ببین اگه یه clone از خودت کنارت بود چی می شد.


+بیا بار سفر بندیم از این دشت... زمستون باز توی این خونه برگشت...


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۵
محمد محزون

نظرات  (۳)

۲۶ آذر ۹۵ ، ۱۱:۰۸ گیتی امیدوار
من قطعا clone خودم رو می کشتم. یکی ازم بسه برا دنیا و همچنین اون حق نداره چیزایی رو داشته باشه که من دارم.

ولی همیشه یه منطقه امن هست که آدم دلش می خواد توش بمونه .... من که نمی رم والا ..... هیچی رو هم باهاش عوض نمی کنم ......

+ بیا تا قصه ها گویم برایت .....
پاسخ:
منطقه امن خانواده رو نمی گم. منطقه امن ذهنی برای یه کاری. مثلا حس کنی کاری خیلی برات غریبه و نمی تونی انجام بدیش. این خوب نیست. منطقه امنی که تو میگی رو باید محافظت کرد و همیشه هم توش موند :"پی

منم clone خودمو می کشتم. :))
۲۷ آذر ۹۵ ، ۱۲:۴۳ محدثه محزون
من clone خودم رو نمیکشتم :)))))
لازمش دارم :))))
وقتایی که آدم خسته است وجود clone برای ادامه حیاتش لازمه
آخه یه وقتایی آدم دلش میخواد بره تو حالت ذخیره ی انرژی :)))))

+ بنظرم اتفاقات بزرگ فقط واسه آدمهای شجاع میافته :)))
banana na na na
banananaaaaa
banananaaaaaaa
banana na na  na naaaaaaaaaaaaaaa
پاسخ:
بعد clone ات سعی می کرد سهم خوراکی هاتو بخوره ها :-؟ یا مثلا اتاقتو اشغال کنه :-؟ می کشتیش ها :))
+بله بله :))
bana
bana
bana bana bana bana banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
banana nana na
:D

بهتر نیست اسمش منطقه امن نباشه؟ :-؟ منطقه ترس واضح تر همه چیو میگه. حالا اینکه چجور ترسی باشه تو اون منطقه و... که خب وجود داشتن این منطقه طبیعیه :)) فقط باید توش نمونی با اینکه بعضی وقتا یهویی جاش عوض میشه :) یا شاید چند تا منطقه بشه گاهی...
من ترجیح میدم یکی دیگه از خودم وجود نداشته باشه :)) همین الانم زیادی "من" هست (اگه کنترلش با منه) ولی اگه کنترلش با من نیست که طبیعتا تا آخر نمیتونه "من"بمونه :دی


&... :)
پاسخ:
خوب منطقه ترس مکمل منطقه امنه دیگه :)) ترسه رو باید رفت توش همه چی حل میشه :دی
آره clone ایده خوبی نیست :))‌ تو هیچ وقت زیادی نیست :)) یه  روزی می فهمی کمی شایدم کافی :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی